Monday, February 24, 2014

EnjoY!

Sangat lama tak menekan papan keyboard laptop ni... selalu je tak punya masa dan ada sesuatu telah terjadi pada laptop saya ni.. kejadian ngeri dan harap ianya tak berulang lagi..

wah.. suspen je kan!
apa yg jadi sebenarnya?
alahai.. nak citer skang ke? em.. nanti tau.. bila dah ada masa panjang sy citer apa dah jadi dengan laptop saya dan kehidupan saya sejak dua menjak ni.. hohoho...
hidup ni kan macam roller coaster.. kejap naik.. kejap turun mcm nak pecah dada... hmm. apa pun kena harunginya dengan ENJOY!

ENJOY yang macam mana?
Enjoy yang ALLAH suka lah!
Enjoy yang membuatkan hati kita selalu tenang..
bila sedih pun tenang, bila gembira lagiiii lah tenang...

Nanti ada masa yang sesuai saya sambung cerita lagi ye..
saya perlu menyiapkan tugasan lain...
apa pun saya sangat gembira kerana saya dah boleh tekan keyboard laptop ini semula!

suke , suke , suka!!!
Alhamdulillah....