Sunday, April 4, 2010

Nak Jawab Tagging from Shila and Jeli =)

1. siapakah diri anda dirumah.. ?
isteri kepada seorang suami
ummi buat nadaa =) (setakat ini)

2. siapakah anda di samping rakan..?
er, tanyalah rakan2 saya.. kenapa tanya saya? ;p

3. 5 benda yg anda idamkan tp belom tercapai..
oh, sebelum saya jawab soalan ini, saya nak puji orang yang buat soalan ini.. sangat bagus untuk bagi "hint" kepada seseorang.. hahahaha...
okla.. yang saya idamkan.. apa ek...
i. rantai white gold yg ada kalung diamond.. (wahaha.. bilala boleh dapat ek.. )
ii. ipod touch, kalau boleh yang ada e-diary.. ada ke ek???
iii. kasut sukan untuk memanjat gunung kinabalu... kuikuikui..
iv. cermin mata baru setelah dipatahkan oleh cik embun
v. laptop sendiri.. (selama ni masa study pinjam kakak punya, dh kawin pinjam encik suami punya je.. bila la nak ada laptop sndiri ek)

4. siapakah nama pasangan anda..?
nama dia.. "biarlah rahsia......" heheeee.. call him encik suami jek!

5. ceritakan 5 perkara yg anda paling suka tentang pasangan anda?
hohoho.. sebelum saya jawab ni, nak tanya skit,
mengapakah diajukan soalan ini ye? adakah sebab soalan no3 itu? kena puji2 pasangan baru dapat 5 benda yang diidamkan tu ke? hehehe... bijokla orang yang buat soalan ni.. politik sungguh! ;p

em, perkara yang saya paling suka tentang encik suami?.. BANYAKKKKKK SANGAAAATT!!!
tapi i have to write only 5 je kan?
pertama: dia pandai menjahit baju kurung untuk anak saya! =)
kedua: seorang yang penyabar, penyayang, dan setia.. (ehem.. betul ke?)
ketiga: seorang suami dan ayah yang bertanggungjawab, best, sporting, dan yang baik2 la..
keempat: seorang yang kelakar, sesuatu yang saya tak pernah jangka sebelum kahwin dengan dia.. :)
kelima: sangat bertimbang rasa dan suka tolong buat kerja rumah. Dan dia lebih cermat dan kemas daripada saya dalam buat kerja....( erk, walaupun saya harus menunggu lama untuk dia menyiapkan kerja itu.. huhuhu..)

6. bila tarikh anda couple... ?
oh, sebenarnya kami tak pernah ada tarikh untuk bercouple.. kami kenal kejap, bertunang dan kahwin pada 28 December 2007.

7. apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda..?
ohoo.. u dont have to know..
"sedangkan lidah lagi tergigit, ini pula suami isteri..." :)

8. lagu tema cinta ..?
DEALOVA dan ruang rindu-letto

9. apa perubahan yg anda nak dr pasangan anda...?
Tiada apa.. saya sangat sukakan dia sebab dia adalah dia..

10. Tag 10 org
Sape2 je la nak buat.. silalah.. :)

No comments:

Post a Comment

Selamat Hari Raya 2023