Hi, i'm back!
break? hehe.. aku pun ada cuti da... sape kata housewife takde cuti? seronok sekali kerana dapat cuti lama.. 3 minggu!!! tak payah masak, tak payah buat keje rumah, relaks2 je, jalan2, shopping2, hehehe.. shopping sakan... beli benda2 yang tak wujud di Pakistan ni.. hoho.. apa lagi, stok makanan untuk bulan puasa nanti lah! dan sedikit baju untuk anak dara saya ni. hehe..
cuti saya pegi mana? cuti ke kampung sendiri lah! balik Malaysia!!! syok..... sampai tak sedar masa berlalu dengan begitu cepat.. dan sekarang aku di Pakistan semula.. huhu.. back to my routine la... boring life... :(
enjoy some pic of cik embun di Malaysia.. hehehe
Tertulislah kisah tentang bunga mawar, di tengah belukar yang penuh dengan duri...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
-
Seronok sekali apabila en suami memberitahu bahawa dia akan berkursus di Malaysia pada bulan Februari. Kami tidak menjangkakan akan pulang k...
-
i got the job! :) tadi pergi interview...ada lebih 20 kot candidate tadi... lama menunggu,, tp saya orang yang 1st skali datang...pagi2 ke...
-
Travelog pakistan, Diari seorang diplomat, Hikmah yang tersirat Saya pasti ada yang tertanya2 bagaimana saya boleh hasilkan sebuah buku un...



No comments:
Post a Comment