hello again!
memandangkan entri yang lepas saya sudah meluahkan kerisauan saya dan dilema saya... akhirnya saya telah menemui jalan yang saya kira itulah yang paling baik setakat ni...
saya akan bersalin di Islamabad... inshaAllah... harap dipermudahkan semuanya...
dan saya akan import mama saya datang ke sini untuk jaga saya lepas bersalin nanti.. yay!!!
mama saya setuju je.. syukur.. dapat mama yang best lagi sporting.. tenkiu2.. love u mum.. :)
dan encik suami tak perlu lagi risau tentang berjauhan dengan anak kesayangannya itu.. cik embun.. cewah, padahal umminya pun tak sanggup nak pisah lama2 dgn encik suami.. nanti kelam kabut dibuatnya, mana nak tgk embun, mana nak tgk adik si embun.. dan mama sy tak lah penat sgt nak tgk dua cucu sekali gus kan...
semoga segalanya berjalan lancar... dan dipermudahkan olehNya... amin...
er, sakit nak bersalin sama je kan kat mana2 pun? ;p
saya harus kuat! chaiyok!!!!
Tertulislah kisah tentang bunga mawar, di tengah belukar yang penuh dengan duri...
Tuesday, August 10, 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
-
Seronok sekali apabila en suami memberitahu bahawa dia akan berkursus di Malaysia pada bulan Februari. Kami tidak menjangkakan akan pulang k...
-
i got the job! :) tadi pergi interview...ada lebih 20 kot candidate tadi... lama menunggu,, tp saya orang yang 1st skali datang...pagi2 ke...
-
Travelog pakistan, Diari seorang diplomat, Hikmah yang tersirat Saya pasti ada yang tertanya2 bagaimana saya boleh hasilkan sebuah buku un...
sakit same jer cuma environment bnyk gak membantu nnt...tapi ade gak yg cakap lain anak, lain sakitnye...heheh xtawla baya...lum berpengalaman lagi..awk lg berpengalaman kot...;)
ReplyDeletex pe nur. msians at ISB akan membantu mana yg terdaya.
ReplyDelete