Hallo readers!
Lama sungguh rasanya aku tak update blog ni.. Sekarang makin malas nak buat apa2, keje uk mengutip mainan dan segala brg yg disepahkan oleh mek embun.. Huhu.. Kadang tu aku saje je biar, tak larat dah nak mengutip.. Mak buyung dh sarat, nak bangun duduk pun mengah2 je..
Lagi 8 minggu to go!! Chaiyok2 wahai mawar... Doakan aku selamat dan dapat melahirkan baby yg sihat.. Amin, InshaAllah.. Minggu depan ada ultrasound check up, hopefully kali ni dapat la tahu gender baby.. Hohoho.. Agak2 baby apa ek? Hihi
Nama pun blum cari lagik.. Dah ada la dua tiga nama tapi takde yg berkenan betul2 lagi, any sugesstion?? Mestilah namanya Wan ..... Tapi dua suku kata je balakang nye mcm cik embun, namanya simple dan senang disebut, juga ada makna.
Aku telah pun kidnap mama aku datang ke Islamabad ni.. Hehe.. So far dia tak bosan lagi duk sini sbb ada je kami bawak dia jalan2.. Pastu rezki mama jugak dapat tgk perkahwinan org pakistan.. Nanti kalau rajin aku update pasal perkahwinan org sini ek! ;)
Ok, jmp lagi..
Tertulislah kisah tentang bunga mawar, di tengah belukar yang penuh dengan duri...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
-
Seronok sekali apabila en suami memberitahu bahawa dia akan berkursus di Malaysia pada bulan Februari. Kami tidak menjangkakan akan pulang k...
-
i got the job! :) tadi pergi interview...ada lebih 20 kot candidate tadi... lama menunggu,, tp saya orang yang 1st skali datang...pagi2 ke...
-
Travelog pakistan, Diari seorang diplomat, Hikmah yang tersirat Saya pasti ada yang tertanya2 bagaimana saya boleh hasilkan sebuah buku un...
dpt baby boy la baya..leh jadi protector untuk embun...:)
ReplyDelete