Dear HR,
thank you for calling me and giving me the opportunity for next stage..
;)
*hoping for the best
Tertulislah kisah tentang bunga mawar, di tengah belukar yang penuh dengan duri...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
-
Seronok sekali apabila en suami memberitahu bahawa dia akan berkursus di Malaysia pada bulan Februari. Kami tidak menjangkakan akan pulang k...
-
i got the job! :) tadi pergi interview...ada lebih 20 kot candidate tadi... lama menunggu,, tp saya orang yang 1st skali datang...pagi2 ke...
-
Travelog pakistan, Diari seorang diplomat, Hikmah yang tersirat Saya pasti ada yang tertanya2 bagaimana saya boleh hasilkan sebuah buku un...
good luck mawar.. saye doakan kejayaan untuk mawar.. saya juga kahwin muda macam mawar cuma saya bertuah kerana mempunyai masih mempunyai suami. dan saya juga seperti mawar yang kebanyakan benda suami yang buat.. x dapat saya bayangkan kalau saya berada di tempat mawar sekarang.. be strong.. :)
ReplyDeleteAlhamdulillah Kak Nur.. semoga dipermudahkan segala urusan.. Amiinn...
ReplyDeleteall the besttttttt baya!
ReplyDeleteGood luck. Moga Allah Permudahkannya untuk mawar.....
ReplyDeletegood luck mawar~
ReplyDeletekisah Mawar banyak menyedarkan saya untuk bersyukur atas setiap yang saya miliki.untuk menghargai orang yang dicintai.
ReplyDeletehidup ini sementara, mati itu PASTI.
harap Mawar sentiasa dalam perlindungan Allah, diberi kekuatan dalam membesarkan puteri2 anugerahNya.Nak je berjumpa Mawar (saya menetap di Klang) dan dengar semua kisah Mawar, to lend my shoulder for you.
Tahniah...kuatkan semangat untuk terus melangkah...
ReplyDeletesemoga berjaya nur...kuatkan semangat yer..insya'allah pasti ada rezeki utk embun n kekwa...amin.
ReplyDeleteSemoga Mawar berjaya...dipermudahkan segalanya. InsyaAllah ada rezki buat Mawar dan anak-anak..
ReplyDeletetahniah mawar.. n good luck to u. ;)
ReplyDeleteAm happy to hear the news..gud luck...insyaallah..Allah will always be with u.!!
ReplyDeleteaja2 baya!!!!!
ReplyDeleteworking mum is on her way to conquer the world!!! beware ppl!!!
hahaha