Suke dgn karpet!
Bukan saya, tapi si dia, ,Nafastari..
Byk dia beli masa kami duduk sana.. Mcm boleh jual je! Hehe.. Tp sayangkan... Paling suke karpet bahtiar design!
Tp tak mampu nk beli.. Mahal sgt karpet design tu.. So, beli yg mini carpet je la mampu.. Carpet mousepad! Hihi.. Hari2 guna, rasa kenangan tu masih segar je...
P/s: tgh syok sbb leh blog suka2hati je.. Mcm main sms la plak! Hehe
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone
Tertulislah kisah tentang bunga mawar, di tengah belukar yang penuh dengan duri...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
-
Seronok sekali apabila en suami memberitahu bahawa dia akan berkursus di Malaysia pada bulan Februari. Kami tidak menjangkakan akan pulang k...
-
i got the job! :) tadi pergi interview...ada lebih 20 kot candidate tadi... lama menunggu,, tp saya orang yang 1st skali datang...pagi2 ke...
-
Travelog pakistan, Diari seorang diplomat, Hikmah yang tersirat Saya pasti ada yang tertanya2 bagaimana saya boleh hasilkan sebuah buku un...
comelnya!!!!!! nak jugak!
ReplyDeletefuyoo mouse pon ade karpet ek.... seronok nye setiap kali on9 rse "dia" ade bersama
ReplyDeletewah.. mouseped karpet..... :)
ReplyDeleteai pulak dah lama tikus ai tak bernyawa.. mintak ganti pun tak berganti.. sudahnya guna jemari je..
ReplyDeletesetelah membaca kisahmu wahai adik ...terus tersangkut dengan ketabahanmu...smg Allah bersamamu...cintaNya cinta hakiki...
ReplyDeleteakak pun pakai carpet mousepad...hehehe
ReplyDelete