Friday, October 11, 2013

Wish list 2013 - part ii

masih ingat entri saya yang lalu?

WISH LIST 2013

impian saya yang pertama itu, ALHAMDULILLAH sudah tercapai!
berkat doa dari semua dan juga pinjaman ilmu yang diberikan kepada saya untuk menjawab soalan periksa , makanya dengan izinNya saya lulus!!! syukur, syukur , syukur...
rezeki anak-anak... :)

impian saya yang kedua?
terpaksa ditunda, tidak dapat memenuhi impian tersebut sebab cuti tahunan semakin kurang dan budget tak mengizinkan.. hehe.. inshaAllah, ada rezeki nanti, sampailah jua saya dan anak-anak ke sana...

tak terhitung rasanya nikmat Allah beri pada kita kan?
kadang kita menangis meminta sesuatu yang kita tiada, sedangkan kita tak pernah bergembira dengan apa yang kita ada... Astagfirullah, mudah lupa kita ni kan?

Benarlah kata-kata di bawah ini;




moga kita menjadi orang yang sentiasa SABAR SEPANJANG USIA atas segala senang dan susah..

dream your dream!

21 comments:

  1. Alhamdulillah..wish list pertama dah tercapai.Tahniah...semoga dengan izinNya wish list kedua juga akan tercapai nanti ye,insyallah

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah...moga Mawar slalu dmurahkan rezeki...;)

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah...moga semuanye dipemudahkan..

    ReplyDelete
  4. setuju sabar memang tidak pernah merugikan. Semoga dimurahkan rezeki untuk mencapai segala hajat di hati :)

    salam singgah pertama kali dari saya :)

    ReplyDelete
  5. sy sgt suka statement ni "kadang kita menangis meminta sesuatu yang kita tiada, sedangkan kita tak pernah bergembira dengan apa yang kita ada"... kena bnyk bersyukur dgn apa yg kita ada.

    ReplyDelete
  6. Salam.. semoga kita terus sabar dan bersyukur..walau hati meronta-ronta mahu itu dan ini..

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah syukurr je makk.,ahHKs

    ReplyDelete

Selamat Hari Raya 2023