Posts

Showing posts from November, 2012

Pujuk hati

Isnin lepas sy br dpt result permohonan pertukaran saya ke kl... dan dukacitanya pengarah cawangan menolak permohonan saya... hancur, luluh, pilu , geram, sakit hati... bercampur baur sggh perasaan saya sewaktu dpt tahu permohonan saya ditolak......Puas saya menangis seharian di rumah memikirkan betapa hncurnya hati saya... betapa penat dan lelahnya saya bertahan... saya juga manusia... ada limit yg buat saya rasa tahap kemuncak keletihan menahan perasaan lelah... sekurang2nya jika saya ditukarkan... mgkin lebih membantu jiwa saya... tak perlu lagi mama saya berulang alik shah alam~kluang lagi... malah anak2 saya akan lebih gembira dkt dgn saudara mara... di sini cuma kami bertiga.. kdg2 tok mama dtg... bila tok mama balik.. rumah kembali sunyi.... Puas juga saya meluahkan dgn rakan2 di pejabat perasaan sy... ada yg menyokong... ada yg memberi pendapat yg agak menyinggung saya.... tp saya tak mahu fikir lagi benda yg boleh buat saya bertambah sedih dan sakit hati... jiwa saya sudah pe…

papan kekunci

lama tak meluah rasa kat blog ni.. lama jugak tak update citer anak2....
hati tu rasa nak menulis... tp papan kekunci yg selalu digunakan utk meluah rasa itu rosak... jd tak berapa 'feel' nak menaip dgn touchsreen ni.......

doakan laptop itu cpt sembuh ya.....
ingin berkngsi cerita dgn shbt2 semua...
byk tertinggal nk cerita di sini...




bakal terbit! :-)

Image
Published with Blogger-droid v2.0.9

Kursus seminggu

Minggu lepas saya terpaksa tinggalkan anak2 dengan tok mama atas sbb 'saya yang menurut perintah' kena berkursus selama hampir 8hari..... Tuhan saja yang tahu perasaan sy tglkan anak2 masa tu... tp sy tak nangis pon! Hahahaha.... anak2 sy pun sama! Kami sama2 kuat dan tabah.. heeee... embun siap kata,"ummi pergi kursus!".... adik pun tak byk ragam.. cuma demam sikit.... demam rindu la katakan.... so sweet~ ;pUmmi tahu Allah sentiasa jaga anak2 ummi.. kat mana pun ummi pergi.. kat mana pun ummi berada... jauh dr anak2... Allah tetap jaga... Allah juga yg jaga ummi... Allah juga yang jaga semua yg hidup kat dunia ni.. jd ummi tak takut.. ummi tak risau sgt.. sebab Allah sentiasa Ada! ( rasa nk nyanyi lagu raihan- sifat 20 Allah )
Ummi menurut perintah majikan ummi skg sbb ummi nak kekal dan sah dlm jwtn ummi skg.. mudah2an Allah berkati rezeki yg dilimpahklan buat kami sekeluarga... dan saya sentiasa mengharap dan berdoa Allah berikan sy ketenangan dan kesabran yg berpa…