Saturday, April 27, 2013

Wish List 2013

saya ada beberapa wish list nak dibuat tahun ni...

1. LULUS exam KAP untuk kerja saya sekarang, dengan kata lain, dapat confirm jawatan..

2. Cuti2 Malaysia ke Sabah, jalan2 bawa embun dan kekwa... serta tok mama... jumpa abang sulung saya di Kudat, abang ipar dan keluarganya saya di KK (abg azhar, abang kedua Nafastari), sahabat saya di KK (angie, izyan, nina.. :) ) dan sahabat saya di islamabad dulu, Ester Lucy dan Erick Pedro and family...

inshaAllah...

heee... takdela gempak mana pun wish list nye.., heeheee.. tapi excited nak pegi sana sbb first time nak bawak Embun dan Kekwa jalan jauh untuk jalan-jalan... kalau lepas jalan Sabah ni mereka cool dan tak banyak ragam, ummi boleh bawak pegi oversea plak.. cewah.. tapi ummi kena simpan duit dulu lah! ;p

yup.. plan saya sekarang,

mahu confirm jawatan sekarang, supaya senang masa depan anak-anak... inshaAllah..

mahu jalan-jalan lihat dunia, menikmati keindahan alam ciptaan Tuhan..'

mahu tukar cawangan yang lebih dekat dengan keluarga saya.. huhu... entah smp bila saya harus duduk di kluang ni eh.... ??.. HQ, sumber manusia, bantulah saya.... sob sob....


(er,, kalau budak ofis baca ni diam2 je la eh.. malu i...)






5 comments:

  1. akak mawar..nanti dtg sabah gtau lah yer..leh jumpa...eh,abangnya kat kudat yer?..cikgu?
    eca membesar di kudat.

    ReplyDelete
  2. teringin nak g Sabah jugak :)

    ReplyDelete
  3. Amiin moga tercapai wish list mawar :)

    ReplyDelete
  4. moge tercapai impian akak.. saye doakan..

    ReplyDelete

Selamat Hari Raya 2023