Tuesday, July 14, 2020

Mawar Menulis

Kembali menulis semula di sini.

Laman blog yang aku rindui..

Tempat meluah segala rasa rindu yang bersarang di hati.

Aku masih tetap sama seperti dulu,

menulis lagi meluah rindu dan melepaskan sebak di hati.

Lama sudah aku menyepi dari tulisan hati,

kerana sibuk dengan tugasan harian yang tidak pernah habis.

Laman mukabuku menjadi medan aku berkongsi cerita, namun jarang sekali aku berkongsi rasa.

Mungkin dengan menulis di ruang ini aku lebih yakin dan selesa, 

menceritakan hal aku , tentang hati aku dan tentang rindu aku.

Siapa sudi membaca tulisan aku, terima kasih diucapkan,

kerana masih sudi mendengar cerita aku yang tak habis-habis merindu.

Selamat kembali ke lamanku,

Mawar Nafastari kembali di sini dengan wajah dan rasa yang baru.


3 comments:

Selamat Hari Raya 2023