Embun Nafastari

Hari ini genap usia Embun 7 bulan!
Embun sekarang dah pandai apa ye?..
Dia..

* merangkak tapi kadang2 dia penat, dia menyulur je..
* sedang belajar nak duduk, masih jatuh2 lagi.
* suka main mainan.. esp benda yg bergolek2 dan ada tali..
* suka capai benda yang bukan mainan dia- cth wayar!
* kurang tido - aish, ini la susah ni...
* suka golek2, cepat je dia dh berubah tempat kalau dia nak apa2..
* dah pandai menangis kalau orang takde kat dalam bilik.
* suka menjerit kuat2, test vokal la tu! ;p
* suka membebel.. bahasa baby la tapinya
* sibuk nak bercakap juga bile orang cakap telefon
* suka senyum!
* pandai ketawa terkekek2.. cute sgt! (haha, puji anak sndiri..)
* benda yang paling dia suka adalah.. handphone dan remote control!, dan wayar ye!
* masih menyusu badan, tapi kurang makan! huhu

okayla.. tu je kot yang stakat ni boleh ingat...
kat bawah ni gambar Embun 6 bulan lebih...








Comments

  1. tomeinyeeeeeeeeeeeeeeee
    nak gigit2 je diaa hehhee

    ReplyDelete
  2. ish sakit laa makcu!! embun tak suke kan!! hehehehe...

    ReplyDelete
  3. salam dik...kaksue ni, kawan sekolah Pa dulu...sokmo baca blog Pa, akhirnya jumper blog ummi Embun....
    alahai...comelnyer embun...kena cepat dapat adik kat pakistan plak...nama apa ek...Panglima Salahuddin, perhaps?

    ReplyDelete
  4. nak kidnap!!!- aunty alang!!!

    ReplyDelete
  5. embun macam muka umar sikit-sikit...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Wish list 2013 - part ii

Moon sand DIY

Ceritera Mawar :Busy umi, busy year, Hello 2017.. its already April!