Wednesday, October 20, 2010

update sikit lah! ;p

Hallo readers!

Lama sungguh rasanya aku tak update blog ni.. Sekarang makin malas nak buat apa2, keje uk mengutip mainan dan segala brg yg disepahkan oleh mek embun.. Huhu.. Kadang tu aku saje je biar, tak larat dah nak mengutip.. Mak buyung dh sarat, nak bangun duduk pun mengah2 je..

Lagi 8 minggu to go!! Chaiyok2 wahai mawar... Doakan aku selamat dan dapat melahirkan baby yg sihat.. Amin, InshaAllah.. Minggu depan ada ultrasound check up, hopefully kali ni dapat la tahu gender baby.. Hohoho.. Agak2 baby apa ek? Hihi

Nama pun blum cari lagik.. Dah ada la dua tiga nama tapi takde yg berkenan betul2 lagi, any sugesstion?? Mestilah namanya Wan ..... Tapi dua suku kata je balakang nye mcm cik embun, namanya simple dan senang disebut, juga ada makna.

Aku telah pun kidnap mama aku datang ke Islamabad ni.. Hehe.. So far dia tak bosan lagi duk sini sbb ada je kami bawak dia jalan2.. Pastu rezki mama jugak dapat tgk perkahwinan org pakistan.. Nanti kalau rajin aku update pasal perkahwinan org sini ek! ;)

Ok, jmp lagi..

1 comment:

  1. dpt baby boy la baya..leh jadi protector untuk embun...:)

    ReplyDelete

Selamat Hari Raya 2023