Sunday, November 7, 2010

Sebulan lebih je lagi

Pejam celik, dah hampir 34minggu aku mengandung anak kedua ni.. hihi.. last week check up doktor kata maybe its a girl! :)

Nama baby girl dh lama kami ada, cuma baby boy je tak capai kata sepakat lagi,.. hehee.. maknanya if its really a girl, mudahlah kerja kami nanti... cakap pasal nama, mesti ada yang tertanya2 nanti anak saya ni warganegara mana kan? lahir kat Pakistan plak tu,hehee... of course la dia akan jadik Malaysian! dont worry guys, she will not be a Pakistani Citizen. Semua procedure kelahiran dan borang kewarganegaraan akan diuruskan oleh encik suami, so takde masalah la..

Sudah sebulan jugaklah mama aku di sini... so far, alhamdulillah.. dia ok2 je, seronok je dia dibawa berjalan ke sana ke mari... hihi.. kami memang kaki jalan.. setiap hari mesti keluar rumah, tak boleh duduk diam dalam rumah.. haha.. last weekend kami ke bandar Gujrat, cuci mata tgk perabot bersama dengan rombongan Malaysian yg duduk kat islamabad ni.. Seronok jugak jalan2 ramai2 sekali sekala. Kalau ikutkan banyak lagi tempat aku nak bawa mama pergi, macam Lahore, Muree, Faisalabad, Khewra Salt Mines.. tapi sebabkan aku ni dah hampir dengan due date.. takut pula nak berjalan2 jauh... kat bawah ni antara gambar2 aktiviti mama aku di sini.. :)

walking at Fatimah Jinnah park with Malaysian ladies

With little Embun at Faisal Mosque

lihatlah itu mak buyung GEMOK!

Puan Wan Maziah

Sekarang dah masuk musim autumn... daun2 dah mula kering, suhu pun dah sejuk..paling sejuk mencecah 8 degree setakat ni... huhu..tp kekdg aku rasa panas je , maklumla badan org mengandung ni lain skit, cepat panas. Hu, takut plak nak bersalin dalam musim sejuk nanti.. Sebab after bersalin memang akan rasa sejuk je badan, baby plak kena balut elok2, tak leh tebal sgt, tak leh nipis sgt.. risau... apa pun semoga Allah permudahkan semuanya... Amin....

No comments:

Post a Comment

Selamat Hari Raya 2023