Counting days..

Sekarang aku masih lagi mengira hari utk bersalin..kalau ikut tarikh EDD, genap sebulan je lagi aku akan bersalin... dan, kalau ikut ultrasound, aku akan bersalin hari natal!!hohoho
perasaanku, tidak sabar !!! dan TAKUT!!! huhu... takut nak bersalin... sampai termimpi2 bersalin, meneran.. huhu.. sangatlah sakit, smp dlm mimpi tu pun rasa sakit... huwaaaa... YaAllah, permudahkanlah aku bersalin dan selamatkanlah anakku ini....

Cik Embun sekarang semakin bijak dan nakal!.. geram sgt dgn budak kecik tu.. kadang nak penyet2 je.. comel!( ahaha.. puji anak sendri... ) hm, dia skg dh pandai minum susu botol sndri, makan sndri, minum pakai cawan, pandai menyepah, mengemas pun kadang2 pandai jugak... ;p
pastu dia dah pandai nak pakai socks dan kasut sendiri.. haha... memang menghiburkan melayan telatah cik embun sekarang ni. Cuma, dia semakin berat dan aku tak larat nak dukung, tambahan tgh membuyung.... bila lihat telatah embun, rasanya ada anak ramai macam dia pun takpe.. :)

cuaca kat islamabad skg ni dah mula sejuk, mama aku dah pakai baju berlapis, siap dgn glove dan kadang pakai scarf dlm rumah sebab kesejukkan! kesian pula aku tgk dia,.. aku pula, bila tgh malam je rasa panas je, smp bukak kipas.. haha! kesian encik suami, kesejukkan, aku pula panas.. mek embun maintain je.. bila kita selimutkan dia, dia mesti keluarkan kaki tak mahu diselimut.. sabor je la....

okayla,setakat ni dulu la... nanti aku update lagi ye...

Comments

Popular posts from this blog

Wish list 2013 - part ii

Moon sand DIY

tips untuk gembira buat yang tiada pasangan. ewah!