Selamat hari raya

Salam Eidul fitri buat semua.........

tak boleh nak cerita panjang, sebab sebak plus terkejut dengan tragedi menimpa kami di hari raya hari tu..

dipendekkan cerita..

saya berjaya bawa pulang si putih ke kampung bari bersama dua orang anak saya..
ya, kami bertiga sahaja! saya drive form Kuala Terengganu (kg mama) to Kampung bari besar, Setiu (kg ahmad).... beraya dengan ahmad kat sana... dengan che...

mesti ahmad rindu kat kami, that's y i balik raye pertama kat kampung bari.. kesian ahmad, mesti dia nak jmp anak2 dia kan.. huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....


pastu.. masa odw balik dari Kuala Terengganu to Shah Alam.... kakak saya drive si putih....
kami konvoi bersama abang sulong saya... tengah nak berhenti solat kat masjid kat area Chenor, kami EKSIDEN.... the scariest part is that i saw a MAN terpelanting dari motornya...

trauma sekejap!

Tuhan masih sayangkan nyawa kami sekeluarga... alhamdulillah.....
Saya berdoa agar pemuda itu cepat sembuh.. katanya dia patah tulang kaki dan tangan... Allah, sembuhkan dia, sembuhkan dia, sembuhkan dia..... sob sob sob....


serius, len kali balik terengganu rasa nak naik flight je! (budget cam org kaya lak! haha)
tahun depan raya Shah Alam je la... huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


tutup cerita!

Selamat hari Raya!


Comments

  1. Selamat Hari Raya. Semoga dah pulih drp trauma. Allah mahu anda betul2 kuat, lalu diujiNya dengan dgn berbagai peristiwa.

    ReplyDelete
  2. Selamat hari raya ibu dan anak2 cute. Moga gembira menyambutnya dengan penuh keberkatan...

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya nur..jgn serik utk bwk si putih pulang berhari raya dgn Ahmad lagi...

    ReplyDelete
  4. malang tak berbau..mujur u n ank2 selamat

    selamat hari raya!!

    ReplyDelete
  5. Salam perkenalan Mawar... Alhamdulillah Mawar tak apa2..
    Selamat hari raya buat Mawar, Embun dan Kekwa. Waah..mawar dh slim. :)

    ReplyDelete
  6. salam aidilfitri mawar sekeluarga........;-)

    ReplyDelete
  7. wah nur awak dah semakin berani..tak sangka dr takut sgt nak bawak keta sekarang dah sampai ke terengganu dgn anak2 eh..kagum sangat tau
    selamat hari raya mawar..dah besar cik wa

    ReplyDelete
  8. selamat hari raya kak

    hurm sedih lak bace kisah ni

    nway sme2 doakan pemuda tu sembuh cpt

    ReplyDelete
  9. Selamat Hari Raya untuk kamu dan anak2..yang penting kamu semua selamat yea..

    ReplyDelete
  10. masa balik beraya umah mama..akak ada dgr citer kakak nur eksiden tu..budak tu patah kaki.

    adik akak pun eksiden masa balik raya kg tu..sib baik keta sikit je rosak

    selamat hari raya nur ;)

    ReplyDelete
  11. hati2 kak...skrg byk sgt accident

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah...nyawa di tangan Allah..

    cantik baju raya ibu dan anak2..polkadot! Salam aidlfitri dari ummuraja sekeluarga ya!

    ReplyDelete
  13. Akk nampak kurus.dan dua cinta hati akak tu dah besar comel la diorang

    ReplyDelete
  14. selamat hari raye kak..

    sayu hati tengok gambar 2 puteri akak.. xtau npe..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Wish list 2013 - part ii

Moon sand DIY

32 weeks 3 days