Friday, September 14, 2012

Sudah sampai masa ..

Semua benda hidup ada jangka masa dia..kawan saya, kak zai, from lahore, mengingatkan saya bahawa everything has its own limitation.. Ya, saya setuju, mmg susah nak terima, tapi itulah hakikatnya...

Laptop ahmad, laptop kesayangan saya dan dia sudak rosak.. Tak boleh on pun lagi! Sudah dihantar baiki, mula2 okay, lepas berapa minggu dia buat perngai lagi.. Tak dpt on.. Sakitnya rasa hati sy.. Tempat luahan saya sudah habis tempohnya juga.. Laptop tempat saya mengarang entri2 saya di blog ini.. Hampir 98 % entri saya tulis melalui laptop itu.. Sekarang idea mahu tulis ada tapi feel nak tulis di sini(handphone) dgn guna laptop tu lain rasanya.... Lebih selesa gunakan papan kekunci yg besar dan boleh ditekan2..

Sudah tiba masa dia.. Laptop itu juga mgkin mahu pergi.. Untuk aku teruskan kehidupan tanpa dia.. Mmg sakit rasanya.. Mahu diganti belum punya budget yang cukup, tunggu bulan jatuh ke riba lah! Heeee...


(Sedih!)


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

6 comments:

  1. sabarlah nur..kak pae paham sgt...laptop yg sdg kak pae gn skrg pun mmg kak pae jg betul2..anak2 nak pegang pun xbg...huhu...syg..kenangan bsama abg byk sgt sini..tpt d mana jejarinya menari menaip2 di sini...huhu syg sgt2...sanggup bg anak2 main ipad yg mahal tu drpd laptop yg penuh kenangan ni..lbh mahal bg akak...ape2pun...kalu sudah takdirNya ia rosak, apa yg blh kita katakan lagi..selain redha..kan nur...hugsss...

    ReplyDelete
  2. sabarlah.. insyaAllah nanti dapatler satu.. ;)

    ReplyDelete
  3. smua ada limit kak

    time to let it go

    ReplyDelete
  4. insyaAllah...akan sampai juga rezeki tu nanti kak...

    ReplyDelete
  5. Alamak...pc yg den guna utk memblog pun sudah 2 kali osak....dia pun maw pergi kot...

    ReplyDelete

Selamat Hari Raya 2023