Thursday, October 8, 2015

Gives away Contest

Ingin mengembara di bumi Islamabad,Pakistan?

Dengan hanya membaca buku. #diariseorangdiplomathikmahyangtersirat
anda akan merasa seolah olah anda berada di Pakistan juga..

Nah,saya belanja buku ini pada 3 orang yang bertuah!

#freegiveaway

Syarat2

1.Nyatakan kenapa anda ingin buku ini
2. Tag nama saya @nur mawar or @mawarnafastari di ig
3. Lastly,quote kata kata yg memberi semangat pada diri anda sndiri...

Pemenang yang banyak likes dan comments akan dapat hadiah buku dan smallgifts drpd saya..

😍😍😍😍

🌹☀

posted from Bloggeroid

11 comments:

  1. Assalamu'alaikum...

    Adakah buku ini dijual di kedai buku?

    Teringin sekali untuk mendapatkannya...

    ReplyDelete
  2. @Kakcik Nur

    Boleh pm saya di fb nama nur mawar...
    Detail sy akan beri nnt..
    Tq sbb berminat.. πŸ˜‰

    ReplyDelete
  3. Huhu... yg bab rmai likes n comment la yg lemah tu. Kite bkn rmai fllowers pun. Apa kate slh satu hďiah tu dnilai bdsrkn ape yg ditulis..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okay jugak tu..hehe..takpe..try je dulu...yg tlg likes nnt sy akan pgl judges..hihihi..

      Komen di fb ye.. tq

      Delete
    2. Okay jugak tu..hehe..takpe..try je dulu...yg tlg likes nnt sy akan pgl judges..hihihi..

      Komen di fb ye.. tq

      Delete
    3. Okay jugak tu..hehe..takpe..try je dulu...yg tlg likes nnt sy akan pgl judges..hihihi..

      Komen di fb ye.. tq

      Delete
  4. Assalammualaikum.. akk macam mana sy nk beli buku ni.?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh beli dgn saya... pm sy di fb...nama nur mawar

      Delete
    2. Boleh beli dgn saya... pm sy di fb...nama nur mawar

      Delete
  5. kak mawarr, contest ni kat IG ke facebook?

    ReplyDelete

Selamat Hari Raya 2023