Monday, September 8, 2008

Azam di bulan Ramadhan

salam all...

happy fasting semua... dah genap 8 hari puasa ramadhan kali ni..

something to share, yang sedihnya ramadhan kali ni saya alahan mengandung.. bila waktu berbuka, lepas makan je, muntah-muntah... bila sahur pun muntah-muntah lagi... huhu.. dugaan..

tapi walau apa pun, saya akan tetap kuat semangat menunaikan ibadah puasa pada ramdhan kali ni. sepanjang hidup saya tak pernah lagi puasa penuh. masa kecik2 dulu mesti ada ponteng 2 atau 3 hari.. bila dah besar, special skitla, sampai 7 or 8 hari tak puasa... jadi kali ni saya harap saya dapat puasa penuh!!!

aja-aja fighting!~

4 comments:

  1. Ganbatte ne, Okasan!

    Tabahkan hati dan er..tekak mu! Rakan2mu akan memberi sokongan moral dan... jeruk2 kalau ko perlu :p

    ReplyDelete
  2. yeeyehyeyey.... Qasim.Nada jaga ummi, erk mama, erkk mother elok2

    ReplyDelete
  3. Byk lg dugaan lain yg akan dihadapi..bulan2 terawal mmg akan hadapi muntah dan sbgnyer...lama2 ok la...diharap hubby u byk bg support...

    -waheeda-

    ReplyDelete

Selamat Hari Raya 2023