Sunday, September 21, 2008

Sedih !

Sedih sebab..

1) pendrive aku habis kena virus.. all the doc semua dah tak leh nak read.. geram+sedih+sedih!!!!! (ada sape2 bermurah hati belikan aku pendrive baru? haha)

2) kena reject dgn PwC utk interview session... i'm not so lucky.. huuu.. anta resume je pun dah kena reject.. pity me..

3) financial management uia merapu.. tibe2 balance outstanding aku kena bayar rm700+.. walhal hari tu bagi statement account, amount due hanya rm57.50.. macam mana diorang boleh silap calculate huh!

4) laptop dah bengong.. asyik lagging je.. nak buat assignment memang menguji kesabaran. plus, maybe laptop tu dah kena virus. tension!!!!!

5) aku tak dapat penuhi azam ramadhan.. dah 4 hari aku tak puasa sepanjang ramadhan ni. nampaknya i'm not strong enough kot.. asyik muntah2 aje.. wek...

6) laki aku duk jauh... bila dia nak datang jumpa aku ni.. huhu..

hm, sekian sahaja kisah sedih aku.. :(

4 comments:

  1. sabar ek mawar..semuanya dugaan, i.allah ada hikmahnya..knal saya lagi tak..kita pernah jmpa dulu kat stesen bas trg..time tu mawar blm kawin rasanya.tahniah!! dah brapa bln??sekarang kejer kat ner @ still study??

    ReplyDelete
  2. hahaha suaminya berbahasa standard, matang mengutarakan rasa, si isteri bebas berbahasa kebanyakan, dangan pengisian minda santai sambil menjemput rasa kelucuan yang tidak tersangkakan! You guys really makes gud couple! and is it really u guys use to ber"aku"-"aku"an to exprass each other? wow! i thought it shud be something like "abg"-"ayang" heheheh

    -joe-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cant agree more with u joe.a bit late for dat tho.sedeynye mawar.aku doakan korang kekal sampai ke syurge.doakan utk aku n hubby gak ye.tp doa aku utk aku hari2 tamak sket.aku doa aku sorang je isteri,bidadari die dunie akhirat.b strong mawar.cant imagine the pain of missing someone u really love.take care baya sayang.

      Salam kenal,
      kak najmi

      Delete

Selamat Hari Raya 2023