Nur Kasih

Nur kasihkan ahmad.. bukan adam.. heh...

tengah malam tak boleh tidur, teringatkan dia... letih memang letih.. pergi kerja, balik main dengan anak2.. penat kalau boleh nak tidur je.., tp hati dan fikiran masih teringatkan dia...

setiap malam nak tidur, selalu bayangkan... macam mana dia dalam alam itu... harapan dan doa saya supaya dia tidur dengan nyenyak smp hari kebangkitan nanti... selalu juga bayangkan diri di tempat dia.. macam mana lah agaknya diri ni nanti.. takutkan... sangat takut...diri ni selalu je lalai dan leka..

tapi selalu juga berangan dan penuh harap untuk dapat jumpa dia.. dan harap selamat kat sana...
cukupkah amalan sekarang untuk dibawa ke sana nanti?.. takutnya...

Comments

  1. sayu je suya baca entry akak nur hari ni.. sabar ye kak..

    ReplyDelete
  2. alahai sedihnya. sabar ye kak nur. doakan dia tenang kat sana..

    ReplyDelete
  3. baru follow blog ni,doa sy ada untuk nur dan keluarga..demi Allah,pilu hati sy..semoga Allah berikan nur ketabahan yang luar biasa,amin..

    ReplyDelete
  4. Salam mawar,

    Kamu sama dengan ahmad sama2 kelakar, sama2 hebat... sedih je hati ni bila baca n3 kamu...

    Sabarlah, itu saja yg mampu saya ucapkan.. saya pun tak sekuat kamu. Anak2 je tempat melepaskan rindu pada sidia dan menjadi kekuatan untuk kita meneruskan kehidupan yg sementara ini.

    ReplyDelete
  5. ramai yang mendoakan awak mawar, insya Allah banyak2 bersabarlah dan tabah bersama 2 permata hati, embun memang iras arwah ayahnya.

    xnx

    ReplyDelete
  6. Btol tu...yusz pun sama..bila nk tido,kita tido dlm econ,slalu bygkan 'dia' tido di sana..hanya bertemankan selimut putih..seorg diri..rs mcm nk pegi temankan dia....rinduk bertandang setiap hari..rindu yg tiada titik noktah...

    ReplyDelete
  7. Allah sentiasa membukakan pintu taubat. Allah maha mengampun & penyayang. Dia juga maha mendengar..

    ReplyDelete
  8. Ingatakan hal2 selepas alam ini...seram rasanya...sebab selalu lalai...

    ReplyDelete
  9. berat mata memandang
    ..

    tapi akak tau dik Nur sgt tabah...janji Allah itu pasti...satu hari yg pasti nanti dik Nur akan jumpa dgn Ahmad lagi Insya Allah :)

    ReplyDelete
  10. Allah telah anugerahkan kamu dengan sesuatu yang hebat~IMAN dan Kasih Sayang~ telah terbukti dengan ujian yang kamu hadapi.

    Jika saya mungkin tidak mampu. Tahniah!

    Allah Maha Mengetahui

    ReplyDelete
  11. Salam Mawar...saya doakan Mawar sentiasa tabah dan semoga anak2 menjadi penguat semangat Mawar...saya cume silent reader tp kisah Mawar sgt terkesan di hati...membuatkan saya lebih menghargai orang yg tersayang...Semoga Mawar bertemu Ahmad jua nanti...

    ReplyDelete
  12. pedoman buatku agar aku lebih menghargai org yang menyayangi kte kerna ia bukan milik kte selamanya..ohhh sayu hati..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Wish list 2013 - part ii

Moon sand DIY

32 weeks 3 days