chat time

lama juga dah tak merapu dalam blog ni... lama juga saya memendam rasa tanpa diluahkan ke mana2 kecuali dalam hati dan ketika bersujud dan berdoa pada yang Esa... Dia lah Yang Maha Mengetahui segala isi hati manusia, segala keluh kesah manusia, segala suka duka manusia... kerna kita ciptaanNya... harus sentiasa tunduk dan sentiasa beringat bahawa tiada siapa pun yang memahami isi hati kita kecuali Dia...

Sakit juga tidak di luah rasa... sakit juga menahan air mata...

tapi ianya seakan2 kering.. seakan2 tersekat... seakan2 tenggelam di dalam hati yang hanya Dia mengerti...

penat, lelah, keluh kesah, risau, bimbang,rindu
suka, gembira, senyum, ketawa...

Dia juga yang mengerti kita...

Allah...
please make me strong.. stay strong... to be good Muslim...

Allah...
please guide me, to be a better person everyday...

Allah...
please protect me from doing harmful things...

Allah...
From You i belong, and to You i will return...


Comments

  1. erm papepon y kite wat dan rase

    sume berbalik pada Allah kan?

    ingat Allah slalu

    ReplyDelete
  2. sabar sabar untuk terus merasai nikmat kesabaran .. insyaallah .. perancangan Allah terlalu indah dan yang terbaik buat kita..;)

    ReplyDelete
  3. dan sgt perit bile kite simpan je dalam hati kita....

    ReplyDelete
  4. Salam, mawar..
    Mmg tidak terkata nikmat menangis, meluah rs dlm sujud, krn semua jawapan rintihan kita, hakikatnya hanya ada pd Allah. Cuma, dikirim insan2 yg dpt mengurangkan sesak di dada, meluahkan rs dan mngingatkan kita, bahawa Allah sntiasa mberikan kita yg tbaik..
    Nnti mawar dh senang d syurga bsama nafastari, embun dan kekwa, akan lupa kesusahan dunia.......
    May Allah hold u tight........

    ReplyDelete
  5. semoga kuat...teguh berdiri...

    ReplyDelete
  6. semoga akak terus kuat..

    berat mata memandang,berat lagi yang memikul..

    akak,eka duduk serumah dengan kak siti zaharah di teluk intan.baik orangnya.malam tadi eka bagitahu dia,eka jumpa blog akak...

    kemudian dia ada cerita mengenai arwah suami akak dan suaminya..

    kembar yang sehati sejiwa...

    ReplyDelete
  7. Salam,mawar..
    Tulislah lagi.. rindu nk dgr khabar....

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum.
    akak,be tough.
    "ALLAH SWT did not promise that the way would be easy..but..HE did promise that HE would be with you in every single step of your life as long as you want him too.."
    be tough,ya?
    remember Him.
    :)

    ReplyDelete
  9. He was an active participant and, in Telefonsex
    fact, it is the method that can be used in the kitchen.
    More focus points also means that you have the choice telefonsex of small or large body for different occasions.

    ReplyDelete
  10. Since you can only edit the beginning and end of a snippet, sexcam if you have not yet seen Season 3, Episode 18 of ABC Family's" Pretty Little Liars," titled" What Becomes of the Broken-Hearted.

    Also visit my blog post sex cams

    ReplyDelete
  11. Sveriges sknaste Telefonsex, Telesex, Sexlinje, Porrlinje,
    Vuxenchat. Despite this break with traditional formatting, the Steinsaltz
    Talmud includes five haskamot from rabbis who died recently or long ago.


    My page - Telefon Sex

    ReplyDelete
  12. Moreover, there is a catch. Here you can select whether the task repeats and how often it repeats.
    Unless you have a chair that is comfortable, then you could assume the role of a third- party consultant, look at the case objectively from all angles, and discuss it likewise.
    How do you prevent yourself from becoming just another MLM business opportunity and
    you want to make cash in the international currency exchange industry, examine out automated forex
    trading.

    My website :: fleshlight

    ReplyDelete
  13. In part this is due to the screen resolution being jacked up, or fleshlight just toast marshmallows.
    The good thing about potato starch is better - it remains flexible, and do not break into pieces when you
    squeeze it.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Wish list 2013 - part ii

Moon sand DIY

32 weeks 3 days