Thursday, April 2, 2020

Rakaman cerita indah

melihat BCL seperti melihat diriku 9 tahun yang lalu. Saat perginya kekasih hati secara tiba-tiba.

Kelu, sedih dan bagai separuh nyawaku hilang bersamanya.

Penuh kisah cinta yang indah-indah ditulis di statusku, supaya aku tidak pernah lupa saat manisku bersamanya.

Hidup harus diteruskan, sejauh mana sekarang aku melangkah, hatiku tetap dekat dengan kenangan lalu aku dengannya. Kerana aku tidak pernah mahu melepaskannya.

Tulisan ini cuma cerita, cerita yang merakam kisah indah aku dan dia.

Saban hari saban tahun aku semakin tua, saat aku sudah lupa dan nyanyuk, semoga tulisan ini menjadi memori indah untuk aku ulang dan baca.

Kisah mawarnafastari buat tatapan semua, kerana tiada cinta yang abadi selain Dia.

cintakan bunga, bunga akan layu,
cintakan manusia, manusia akan mati,
cintakan Allah, selamanya Dia tetap ADA.

#mawarmenulis
#justajourney
#sepdsi

2 comments:

Selamat Hari Raya 2023