Ijab n Qabul

Cakap pasal ijab dan qabul ni.. dalam tak sedar, masa berlalu begitu pantas. kita membesar dan dalam tak sedar sudah pun di alam perkahwinan.. lagi 80hari aku akan bergelar ibu. :)

entry kali ni, aku nak listkan kawan2 lama yang dah pun berkahwin.
  1. azlinda rozhan - smk seksyen 11
  2. noraini mohd ramli - smk seksyen 11
  3. nurul hasanah - smk seksyen 11
  4. iva fariza - sk seafield
  5. suzanna - smk seksyen 11
  6. noraida - smk seksyen 11
  7. nur suraya abd rashid - sk seafield, smk seksyen11
  8. nurul huda nazly - sk seafield
  9. nur azura mohd puzi - smk seksyen 11
  10. jihan - uia
  11. hani - uia
  12. roxzana - uia
  13. mazni - uia

em yang bakal berkahwin dlm masa terdekat ni pula,

  1. azma zulkharnain (uia)- 26 mac ni kalau tak silap
  2. suraya sulaiman (uia) - bulan mei tahun ni
  3. fad'z (smk seksyen 11) - bulan feb ni

apa pun, tahniah kepada kawan2 aku yg bakal diijabqabulkan nanti, dan semoga berbahagia dan kekal dunia akhirat buat rakan2 yang sudah pun berumahtangga. Semoga Allah mempermudahkan segala urusan kita semua.. amin~

Comments

  1. fuiyooohhh~!
    rmi jugak yg da kawen erk...
    biler la nama aku nk msk lam list tu??
    hehehehe=)
    jge dr baek2 ye m.cik...
    jgn nk g shopping plak~
    mmuahh..=DD

    ReplyDelete
  2. masukkan la nama aku dalam. hohoho! mana tau lekat satu nnt :p kakakak~

    ReplyDelete
  3. Assalamulaikum,

    Nak tumpang masuk nama jugak boleh? insya-Allah 6/6/09 ni, jemput ke Kota Bharu dengan suami ye..kad belum siap lagi,insya-Allah nak jemput jugak kawan-kawan lama.

    Ada masa jemput ke http://kalamkhalifah.blogspot.com/

    Wassalam

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Wish list 2013 - part ii

Moon sand DIY

tips untuk gembira buat yang tiada pasangan. ewah!