Saturday, February 27, 2010

Momma bloggers!


Skang ni dunia IT, kebanyakkan orang dah celik IT, pakcik makcik kite pun banyak dah ada facebook sendiri, even papa aku pun ada facebook! hehe..

Bukan setakat FB, malah blog pun Papa aku ada. :) cayalah pa!

Dan semestinya kebanyakkan ibu2 muda sekarang ada blog sendiri, menceritakan pengalaman mereka mengandung, bersalin dan kisah anak2 mereka membesar. Macam Mawar dan Nafastari jugaklah! ;p

Tapi kami siap buat blog special untuk cik Embun sayang..

Kali ni aku nak kongsi skit satu laman web yang aku slalu jugakla jenguk2 dan entri2 kat situ bermanfaat bagi ibu2 yang 1st timer dan jugak bakal2 ibu.. :)

sila2lah masuk website ini.. --> http://mombloggersplanet.com/
dan ini ---> http://adrinis.com

Aku sangatlah teruja bila membaca entri ini

memang sangatlah menarik minat aku untuk membuat posting pasal breastfeeding.. tapi nantilah aku post ek.. hehe...


"majulah siber untuk negara" ;p

No comments:

Post a Comment

Selamat Hari Raya 2023