Kekwa saya

Kekwa yg wangi.... tetap selamanya mnjadi anak bongsu saya yg manja dan bijak.. dan mudahan jd anak yg solehah bila dah besar nnt......

Kekwa,
Kamu hmipr berusia 2tahun... wpun kekwa tak pernah bermain dgn ayah, tp kekwa kenal siapa ayahnya.. tiap hari ummi akan suruh mereka cium gmbr ayhnya dan sebut' ayah!'... tiap hr juga ummi ajar anak2 ummi bc fatihah utk ayahnya....

Kekwa belum pndai bercakap seperti budak biasa... dia hnya menyebut pktaan sukukata pertama je... kalau ayah bunyinya ' a' kalau kakak nya' da' .... tok mama dia, 'ma'.... tok papa 'pa'..... alang 'a!..' hihihi... tp ummi blum penah lagi dgr dia sebut... dgr. 'Iiii' jek... hihi

Kekwa tgh tido ni ummi snap gmbr dia tido jap... ;)


Comments

  1. Salam Mawar,

    Kekwa sebaya dengan cucu auntie yang tinggal diMelaka bersama2 ibunya disana.

    ReplyDelete
  2. sucinya wajah kekwa masa tidur,, hehe

    ReplyDelete
  3. Subhanallah..mukanya seiras sangat wajah arwah ayahnya.

    ReplyDelete
  4. btul mawar...muka dia iras ahmad...

    ReplyDelete
  5. btul mawar...muka dia iras ahmad...

    ReplyDelete
  6. comelnya... sebaya anak akak ..Yaya..

    semoga dia jadi anak yg solehah dan 'memayungi' ayahnya di sana,..s edih akak bila baca entri di sini, tambah2 ada kawan arwah suami yg sama2 mengajar kat sekolah akak ni...

    ReplyDelete
  7. sayu hati tengok muke kekwa.. kalau la kekwa dekat.. rase nak peluk cium..

    ReplyDelete
  8. sayu hati Kak ALin ...Tabah nye Nur

    ReplyDelete
  9. Salam Mawar. Sabar dan redha dengan ketentuan Allah, Allah akan kurniakan ganjaran yang besar. Semoga Mawar dan anak2 sentiasa dilindungi Allah...

    ReplyDelete
  10. salam...

    semoga anak2 nur menjadi anak yg solehah...sebak saya.melihat wajah kekwa.

    ReplyDelete
  11. salam...

    semoga anak2 nur menjadi anak yg solehah...sebak saya.melihat wajah kekwa.

    ReplyDelete
  12. Moga kekwa mekar mewangi sebagai bunga2 srikandi Islam ....

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Wish list 2013 - part ii

Moon sand DIY

tips untuk gembira buat yang tiada pasangan. ewah!