Saturday, October 13, 2012

Kekwa saya

Kekwa yg wangi.... tetap selamanya mnjadi anak bongsu saya yg manja dan bijak.. dan mudahan jd anak yg solehah bila dah besar nnt......

Kekwa,
Kamu hmipr berusia 2tahun... wpun kekwa tak pernah bermain dgn ayah, tp kekwa kenal siapa ayahnya.. tiap hari ummi akan suruh mereka cium gmbr ayhnya dan sebut' ayah!'... tiap hr juga ummi ajar anak2 ummi bc fatihah utk ayahnya....

Kekwa belum pndai bercakap seperti budak biasa... dia hnya menyebut pktaan sukukata pertama je... kalau ayah bunyinya ' a' kalau kakak nya' da' .... tok mama dia, 'ma'.... tok papa 'pa'..... alang 'a!..' hihihi... tp ummi blum penah lagi dgr dia sebut... dgr. 'Iiii' jek... hihi

Kekwa tgh tido ni ummi snap gmbr dia tido jap... ;)


14 Comments:

At October 13, 2012 at 6:02 AM , Blogger Marina Monroe @Nanie said...

Salam Mawar,

Kekwa sebaya dengan cucu auntie yang tinggal diMelaka bersama2 ibunya disana.

 
At October 13, 2012 at 6:08 AM , Blogger RazFiRa said...

sucinya wajah kekwa masa tidur,, hehe

 
At October 13, 2012 at 7:29 AM , Blogger Inzell said...

Subhanallah..mukanya seiras sangat wajah arwah ayahnya.

 
At October 13, 2012 at 8:37 AM , Blogger nazirah (^_^) said...

btul mawar...muka dia iras ahmad...

 
At October 13, 2012 at 8:37 AM , Blogger nazirah (^_^) said...

btul mawar...muka dia iras ahmad...

 
At October 13, 2012 at 4:25 PM , Blogger Mama Zharfan said...

kekwa sgt comel :)

 
At October 14, 2012 at 5:16 PM , Blogger aimaniman said...

comelnya... sebaya anak akak ..Yaya..

semoga dia jadi anak yg solehah dan 'memayungi' ayahnya di sana,..s edih akak bila baca entri di sini, tambah2 ada kawan arwah suami yg sama2 mengajar kat sekolah akak ni...

 
At October 15, 2012 at 12:44 AM , Blogger Fifi Nadhrah said...

sayu hati tengok muke kekwa.. kalau la kekwa dekat.. rase nak peluk cium..

 
At October 16, 2012 at 12:17 AM , Anonymous Alin Marlini said...

sayu hati Kak ALin ...Tabah nye Nur

 
At October 17, 2012 at 6:58 AM , Anonymous Anonymous said...

Salam Mawar. Sabar dan redha dengan ketentuan Allah, Allah akan kurniakan ganjaran yang besar. Semoga Mawar dan anak2 sentiasa dilindungi Allah...

 
At October 24, 2012 at 5:15 PM , Blogger Natra said...

salam...

semoga anak2 nur menjadi anak yg solehah...sebak saya.melihat wajah kekwa.

 
At October 24, 2012 at 5:15 PM , Blogger Natra said...

salam...

semoga anak2 nur menjadi anak yg solehah...sebak saya.melihat wajah kekwa.

 
At October 30, 2012 at 7:24 PM , Blogger C'Jai said...

Moga kekwa mekar mewangi sebagai bunga2 srikandi Islam ....

 
At January 2, 2013 at 6:21 PM , Anonymous Anonymous said...

chumeell.. :)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home