After a long break..

Hi, i'm back!

break? hehe.. aku pun ada cuti da... sape kata housewife takde cuti? seronok sekali kerana dapat cuti lama.. 3 minggu!!! tak payah masak, tak payah buat keje rumah, relaks2 je, jalan2, shopping2, hehehe.. shopping sakan... beli benda2 yang tak wujud di Pakistan ni.. hoho.. apa lagi, stok makanan untuk bulan puasa nanti lah! dan sedikit baju untuk anak dara saya ni. hehe..

cuti saya pegi mana? cuti ke kampung sendiri lah! balik Malaysia!!! syok..... sampai tak sedar masa berlalu dengan begitu cepat.. dan sekarang aku di Pakistan semula.. huhu.. back to my routine la... boring life... :(

enjoy some pic of cik embun di Malaysia.. hehehe

budak takut air..

suke sangat dapat pegi shopping mall..


Embun with tok mama

Comments

Popular posts from this blog

Wish list 2013 - part ii

Moon sand DIY

tips untuk gembira buat yang tiada pasangan. ewah!