Tuesday, July 13, 2010

Berbunga riang, senyum sampai ke telinga

Cewah, tgk title je mesti orang dah tertanya2.. kenapa gembira sgt nih?

hehehe...

sebabnya... saya telah jumpa cinta hati baru.. waka waka!! ceritanya begini, masa tengah borong dvd, jumpa la satu dvd yang tengah hot kat pawagam kat Malaysia. Masa balik hari tu tak sempat pun nak pegi tengok wayang.. rasanya lebih dua tahun kot aku tak tengok wayang... last sekali tgk wayang masa pregnantkan si embun.. masa tu kandungan baru beberapa minggu..lepas dari tu, terus dah tak pegi panggung wayang lagi..

Citer apa ek? cuba teka lah!!!

takpe2, tak perlu fikir panjang, meh saya kasi tahu je... cerita "Eclipse" lah!!!

Tahun lepas, masa balik konvo, aku ada belikan Twilight SAGA utk my sister- cik Aeney...
beli 4 biji buku tak sampai pun RM150.. dalam rupee lebih kurang RSs3475.. kalau nak lagi accurate, dalam RM133 .. Masa belikan buku utk Cik Aeney, aku takde lagi minat nak baca buku tu.. Sebab aku tgk tebal sgt, tgk DVD je lah...

So aku dah follow citer Twilight, New Moon dan separuh je citer Eclipse..
pasal apa separuh??? sebab DVD tersekat2 .. sakit betul hati... tgh syok2 layan movie tiber DVD tu buat hal plak.. nak beli DVD cam rasa takut lagi hampa.. jadi tibe2 datang idea yang tak disangka2.. aku harus baca buku Eclipse tu untuk tahu kesudahan dan detail citer tu.. hohoho..

Semalam pegi borong kat bookstore... ingat nak beli Eclipse je.. tibe2 terbeli complete set Twilight SAGA tu.. kikikiki... excited ni! tak sbr nak habiskan!!! :)





pssstt... --> cinta hati baru aka Twilight

No comments:

Post a Comment

Selamat Hari Raya 2023