Monday, December 12, 2011

Hari Ulangtahun

Terlalu banyak yang hendak diceritakan setelah lama menyepi dari dunia blog...cewah.. macam lah setahun tak tulis blog... hahaaha... em.... sekarang alhamdulillah... mawar, embun dan kekwa baik2 aja... kami masih bernafas di bumi ini alhamdulillah.. dan terima kasih Allah mengurniakan mawar keluarga yang baik dan memahami.. syukur masih punya mama sebagai peneman yang selalu ada dengan mawar saat senang dan susah.. syukur punya kakak yang baik hati dan memahami .. syukur punya abang2 yang penyayang.. syukur punya papa yang masih bersama mama selama 35 tahun..

"Selamat ulangtahun perkahwinan buat mama dan papa yang ke 35 tahun.. semoga Allah memberkati hubungan mama dan papa.. "

Syukur juga kerana mawar punya keluarga mertua dan ipar duai yang sangat baik dan memahami.. alhamdulillah...terlalu banyak nikmat Allah beri pada diri ini , tidak ada kurang pun nikmat Allah malah lebih dan lebih.. Subahanallah...Akan aku jaga hubungan ini sampai bila-bila.. kerana kasih aku pada nafastari, kerana sayang aku pada keluarga nafastari dan kerana sifat hamba aku padaNya ( berbaik-baik sesama manusia dan selalu menjaga hubungan sesama keluarga dan saudara)


Kekwa sudah menginjak umur setahun...

"Selamat hari lahir yang pertama Kekwa, semoga membesar menjadi anak yang solehah dan bijak.. selalu jaga akhlak dan berdoa yang baik2 untuk ayahmu sayang.. Allah akan selalu menjaga kita .. inshaAllah..."







dan ... lagi dua minggu... genaplah usia perkahwinan mawar dan nafastari yang ke-4...

"Selamat ulangtahun perkahwinan buat diriku... semoga Allah jaga hubungan ini sampai akhirat nanti...Semoga Allah jaga hati ini hanya untuk Wan Ahmad Fadzil... Semoga anak-anak kita membesar menjadi anak yang solehah dan berguna.. Semoga satu hari nanti Embun dan Kekwa akan berlari ke arah nafastari dan memeluk erat tubuh ayahnya yang mereka rindui sepanjang hidup mereka... Semoga satu hari Nafastari menggengam erat tangan mawar buat selamanya...

Allah........perkenankanlah....."



28 Comments:

At December 12, 2011 at 7:49 AM , Blogger Cik Puan Nurul said...

amin..semoga bertemunya di syurga nan abadi..

 
At December 12, 2011 at 8:50 AM , Blogger firnisa said...

smoga mawar & nafastari akan bersatu kembali di syurga abadi...amin

 
At December 12, 2011 at 10:54 AM , Blogger jeBateja said...

ukkk...sedih plak rangkap yg terakhir tu.....

 
At December 12, 2011 at 3:06 PM , Blogger Mama Zharfan said...

epi besday kekwa yg comel :)

 
At December 12, 2011 at 4:12 PM , Blogger Huda said...

semoga u akan terus tabah yea..happy birthday untuk kekwa...

 
At December 12, 2011 at 4:13 PM , Blogger deq su said...

alhamdullilah.. semoga Allah memperkenankan doa mawar. amin

 
At December 12, 2011 at 4:13 PM , Blogger Zakiyah Zainon said...

amin...Allah akan memelihara kalian di dunia dan akhirat...

 
At December 12, 2011 at 4:59 PM , Anonymous sofi ainarz said...

sedihla post kali ni...Insyaalah

 
At December 12, 2011 at 5:24 PM , Blogger Jua[N]adiah said...

Salam nur. Selamat ulangtahun buat kekwa.semoga tetap semangat utk menghasilkan nukilan hati mu sebagai memori untuk anak-anakmu

 
At December 12, 2011 at 5:24 PM , Blogger MaMa BlUe said...

amin...

selamat ulang tahun kekwa... moga jadi anak yg solehah.....

 
At December 12, 2011 at 6:20 PM , Anonymous Basirah said...

You are strong!!!!!Tak de satu pun post awak yg tak membuat air mata sy mengalir.....mmg betullah...Allah takkan menguji seseorg melebihi kemampuannya....semoga awak terus kuat....semoga selamat semuanya..

 
At December 12, 2011 at 6:29 PM , Blogger ira_bluebee said...

Ya Allah..begitu hebat dugaan yang mawar hadapi..Semoga mawar dan Nafastari akan bersatu di syurga nanti disamping embun dan kekwa..

 
At December 12, 2011 at 6:56 PM , Blogger fiza arshad said...

sedih..take care dear..smga Allah perkenankan, amin ya rabbal alamin... :)

 
At December 12, 2011 at 7:22 PM , Anonymous Anonymous said...

Semoga kalian bersatu di sana.. bersama embun dan kekwa... Ameen..

~Suraiya~

 
At December 12, 2011 at 9:30 PM , Anonymous Anonymous said...

Mawar,

Selamat Ulang tahun perkahwinan (in advance) buat kamu berdua! AlFatihah.... untuk SiDia .

Kekwa,
Semoga kamu sentiasa dalam rahmat Allah...Besarlah menjadi anak yang solehah...

Mawar, akak teringatkan Embun dan Kekwa sempena 10 Muharam baru-baru ni. Tak tau kenapa, terasa teringin sangat nak usap kepala anak2 mu dik..... Kalaulah kalian duk dekat2 sini je....

 
At December 12, 2011 at 9:53 PM , Blogger kemma said...

smoga allah perkenan kn doamu

 
At December 12, 2011 at 11:45 PM , Anonymous Anonymous said...

Maaf awak mungkin tak kenal saya. Tapi saya kenal suami awak. Apapun, saya juga mendoakan moga doa awak dimakbulkan Allah swt. Tabahkan hati ye.. Air mata saya mesti menangis tiap kali baca post awak & saya tahu tak baik untuk saya nangis. Apapun, semoga gembira & bahagia melalui hari mendatang dengan embun & kekwa

 
At December 13, 2011 at 4:02 AM , Blogger shera said...

mawar,
dah besar kekwa! cepatnyaaa besar kan :)

jaga diri mawar! saya tahu awak kuat

 
At December 13, 2011 at 5:28 AM , Blogger Angah said...

Semoga Allah memelihara kamu sekeluarga..

 
At December 13, 2011 at 5:16 PM , Blogger It's All About Me said...

Hepy besday kekwa...kejap je dah besar kan..?cepat2 besar k..dengan sihat dan bijak...amin..

 
At December 14, 2011 at 1:40 PM , Anonymous ummi humairah said...

awak kuat mawar! hepi besday kekwa, comel sungguh kamu :)

 
At December 14, 2011 at 4:28 PM , Anonymous noname said...

saya x kenal kak mawar...tp air mata sy gugur bila baca entry akak...

 
At December 15, 2011 at 12:58 AM , Anonymous Anonymous said...

selamat hari lahir kekwa...
untuk mawar...semoga terus tabah menghadapi hari2 yg mendatang...

 
At December 15, 2011 at 4:18 PM , Blogger ~::PermatA::~ said...

Bergenang air mata membaca entri nur kali ini...Kami semua sayang nur, nadaa dan marwa. semoga hubungan kita ini kekal dan semakin erat. Amiiinn...

 
At December 15, 2011 at 8:19 PM , Blogger MARIA LIZA said...

oh sudah setahun..terasa cepat masa berlalu..rasanya baru sahaja membaca coretan kelahiran Kekwa...

 
At December 17, 2011 at 7:22 AM , Anonymous Anonymous said...

Happy Birthday lil princess kekwa, cepat2 membesar tau, jaga ibu and jangan kasi ibu nanes lagi... mwahh!! tayang dia.. =)

-HF-

 
At December 21, 2011 at 4:09 PM , Anonymous Anonymous said...

Semoga Allah perkenaankan doa kamu...amin

 
At August 25, 2012 at 6:10 PM , Blogger Liza said...

Komen pertama saya: Maafkan saya kerana menitipkan sesuatu di dlm blog saya.. Saya sgt kagum dgn awak, Nur...Awak telah mengajarkan saya erti ketabahan. Semoga awak terus tabah mendidik kedua cahaya mata yg sgt comell tu. Cium sket utk Embun dan KEkwa. :) Salam perkenalan..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home