Hari Ulangtahun

Terlalu banyak yang hendak diceritakan setelah lama menyepi dari dunia blog...cewah.. macam lah setahun tak tulis blog... hahaaha... em.... sekarang alhamdulillah... mawar, embun dan kekwa baik2 aja... kami masih bernafas di bumi ini alhamdulillah.. dan terima kasih Allah mengurniakan mawar keluarga yang baik dan memahami.. syukur masih punya mama sebagai peneman yang selalu ada dengan mawar saat senang dan susah.. syukur punya kakak yang baik hati dan memahami .. syukur punya abang2 yang penyayang.. syukur punya papa yang masih bersama mama selama 35 tahun..

"Selamat ulangtahun perkahwinan buat mama dan papa yang ke 35 tahun.. semoga Allah memberkati hubungan mama dan papa.. "

Syukur juga kerana mawar punya keluarga mertua dan ipar duai yang sangat baik dan memahami.. alhamdulillah...terlalu banyak nikmat Allah beri pada diri ini , tidak ada kurang pun nikmat Allah malah lebih dan lebih.. Subahanallah...Akan aku jaga hubungan ini sampai bila-bila.. kerana kasih aku pada nafastari, kerana sayang aku pada keluarga nafastari dan kerana sifat hamba aku padaNya ( berbaik-baik sesama manusia dan selalu menjaga hubungan sesama keluarga dan saudara)


Kekwa sudah menginjak umur setahun...

"Selamat hari lahir yang pertama Kekwa, semoga membesar menjadi anak yang solehah dan bijak.. selalu jaga akhlak dan berdoa yang baik2 untuk ayahmu sayang.. Allah akan selalu menjaga kita .. inshaAllah..."







dan ... lagi dua minggu... genaplah usia perkahwinan mawar dan nafastari yang ke-4...

"Selamat ulangtahun perkahwinan buat diriku... semoga Allah jaga hubungan ini sampai akhirat nanti...Semoga Allah jaga hati ini hanya untuk Wan Ahmad Fadzil... Semoga anak-anak kita membesar menjadi anak yang solehah dan berguna.. Semoga satu hari nanti Embun dan Kekwa akan berlari ke arah nafastari dan memeluk erat tubuh ayahnya yang mereka rindui sepanjang hidup mereka... Semoga satu hari Nafastari menggengam erat tangan mawar buat selamanya...

Allah........perkenankanlah....."



Comments

  1. amin..semoga bertemunya di syurga nan abadi..

    ReplyDelete
  2. smoga mawar & nafastari akan bersatu kembali di syurga abadi...amin

    ReplyDelete
  3. ukkk...sedih plak rangkap yg terakhir tu.....

    ReplyDelete
  4. semoga u akan terus tabah yea..happy birthday untuk kekwa...

    ReplyDelete
  5. alhamdullilah.. semoga Allah memperkenankan doa mawar. amin

    ReplyDelete
  6. amin...Allah akan memelihara kalian di dunia dan akhirat...

    ReplyDelete
  7. sedihla post kali ni...Insyaalah

    ReplyDelete
  8. Salam nur. Selamat ulangtahun buat kekwa.semoga tetap semangat utk menghasilkan nukilan hati mu sebagai memori untuk anak-anakmu

    ReplyDelete
  9. amin...

    selamat ulang tahun kekwa... moga jadi anak yg solehah.....

    ReplyDelete
  10. You are strong!!!!!Tak de satu pun post awak yg tak membuat air mata sy mengalir.....mmg betullah...Allah takkan menguji seseorg melebihi kemampuannya....semoga awak terus kuat....semoga selamat semuanya..

    ReplyDelete
  11. Ya Allah..begitu hebat dugaan yang mawar hadapi..Semoga mawar dan Nafastari akan bersatu di syurga nanti disamping embun dan kekwa..

    ReplyDelete
  12. sedih..take care dear..smga Allah perkenankan, amin ya rabbal alamin... :)

    ReplyDelete
  13. Semoga kalian bersatu di sana.. bersama embun dan kekwa... Ameen..

    ~Suraiya~

    ReplyDelete
  14. Mawar,

    Selamat Ulang tahun perkahwinan (in advance) buat kamu berdua! AlFatihah.... untuk SiDia .

    Kekwa,
    Semoga kamu sentiasa dalam rahmat Allah...Besarlah menjadi anak yang solehah...

    Mawar, akak teringatkan Embun dan Kekwa sempena 10 Muharam baru-baru ni. Tak tau kenapa, terasa teringin sangat nak usap kepala anak2 mu dik..... Kalaulah kalian duk dekat2 sini je....

    ReplyDelete
  15. Maaf awak mungkin tak kenal saya. Tapi saya kenal suami awak. Apapun, saya juga mendoakan moga doa awak dimakbulkan Allah swt. Tabahkan hati ye.. Air mata saya mesti menangis tiap kali baca post awak & saya tahu tak baik untuk saya nangis. Apapun, semoga gembira & bahagia melalui hari mendatang dengan embun & kekwa

    ReplyDelete
  16. mawar,
    dah besar kekwa! cepatnyaaa besar kan :)

    jaga diri mawar! saya tahu awak kuat

    ReplyDelete
  17. Semoga Allah memelihara kamu sekeluarga..

    ReplyDelete
  18. Hepy besday kekwa...kejap je dah besar kan..?cepat2 besar k..dengan sihat dan bijak...amin..

    ReplyDelete
  19. awak kuat mawar! hepi besday kekwa, comel sungguh kamu :)

    ReplyDelete
  20. saya x kenal kak mawar...tp air mata sy gugur bila baca entry akak...

    ReplyDelete
  21. selamat hari lahir kekwa...
    untuk mawar...semoga terus tabah menghadapi hari2 yg mendatang...

    ReplyDelete
  22. Bergenang air mata membaca entri nur kali ini...Kami semua sayang nur, nadaa dan marwa. semoga hubungan kita ini kekal dan semakin erat. Amiiinn...

    ReplyDelete
  23. oh sudah setahun..terasa cepat masa berlalu..rasanya baru sahaja membaca coretan kelahiran Kekwa...

    ReplyDelete
  24. Happy Birthday lil princess kekwa, cepat2 membesar tau, jaga ibu and jangan kasi ibu nanes lagi... mwahh!! tayang dia.. =)

    -HF-

    ReplyDelete
  25. Semoga Allah perkenaankan doa kamu...amin

    ReplyDelete
  26. Komen pertama saya: Maafkan saya kerana menitipkan sesuatu di dlm blog saya.. Saya sgt kagum dgn awak, Nur...Awak telah mengajarkan saya erti ketabahan. Semoga awak terus tabah mendidik kedua cahaya mata yg sgt comell tu. Cium sket utk Embun dan KEkwa. :) Salam perkenalan..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Wish list 2013 - part ii

Moon sand DIY

Ceritera Mawar :Busy umi, busy year, Hello 2017.. its already April!