Saturday, August 15, 2009

Happy FOUR Month Embun!!




Embun sudah empat bulan! Sekejap je masa berlalu kan? ;p Bermakna hampir 3 bulan juga lah kami kat Pakistan ni. Tadi petang Embun kena cucuk.. kesian dia, tiap kali kena cucuk aku mesti tak sanggup nak tengok. Mesti ayah dia je yang masuk masa doktor inject dia. Lepas tu baru aku amik tenangkan dia. huhu

Sekarang ni Embun dah mula cakap2! (bahasa dia la tapinya). Pastu suke menjerit, kalah budak umur 4 tahun. haha.. Dan yang paling best, dia dah meniarap! Yang lucunya bila dia dah dpt meniarap, dia pun menangis. Panik agaknya tiba2 ada view lain, perut dengan sendirinya ada atas tilam. Selalunya kan duk terbaring je, badan yang kat atas tilam. hehe..

Embun suka duduk dalam stroller. Bila time aku masak, aku mesti bawak dia pegi dapur dan letak dia dalam stroller. Esok beso2 mesti rajin tolong ummi kat dapur sbb kecik2 aku dah train dia duk dapur. hihi.. best2...

Thank You Allah for granting me such a cute little baby. :)

No comments:

Post a Comment

Selamat Hari Raya 2023