Saadah, kite dah jawab ni! :)

These are the rules:-
1. Go to your photo file...Select the 6th folder >>> orait
2. Select the 6th picture in that folder >>> baiklah
3. Post that photo plus the story behind it >>> ha'aa...


Ni gambar aku dan Embun di Lakeview Park, Islamabad. Masa ni kami baru je tiba di Islamabad dan masih menginap di hotel. Pada petang tu, kawan kami orang Malaysia bawak aku, Embun dan en amad bersiar-siar ke taman ni. Taman ni sangat luas dan terletak di tepi tasik, sebab tu lah namanya pun Lakeview. Pengunjung pun memang ramai, tak kira tua muda, lelaki perempuan, dan kebanyakan daripada mereka memandang aku dan Embun dengan hairan, aku pun tak faham kenapa... ;-)

Comments

Popular posts from this blog

Wish list 2013 - part ii

Moon sand DIY

Ceritera Mawar :Busy umi, busy year, Hello 2017.. its already April!