Friday, March 18, 2011

Dia seorang penulis


Nafastari ,
awak memang benar2 seorang penulis yang hebat!

awak tahu,
ramai yang sukakan tulisan awak
dulu awak pernah kata, "tulisan saya bagus kan?, saya teringin nak tulis buku dan jadi penulis"
tapi saya sengaja jawab "perasan!"

Kalau lah awak tahu,
saya sebenarnya jatuh hati dengan awak kerana tulisan awak-'Kita tak pernah sama'
awak memang benar2 penulis yang bisa buat orang tersentuh

Ramai yang mengunjungi blog awak
Kalaulah awak tahu
setiap hari ada saja orang mengunjungi blog kesayangan awak tu
awak mesti akan tersenyum riang.. saya tahu!

awak memang seorang penulis hebat!



*ini antara tulisan Nafastari


10 comments:

  1. sy spend masa 1 hari utk abiskan semua tulisan2 beliau selepas oh media! siarkan kisah ttg arwah.. btul halus dan terperinci skali.. cukup utk mmbuat insan seperti sy ini terpaku di depan skrin lptop smata2 utk abiskan semua hasil nukilan beliau.. Masyaallah.... kehilangannya btul2 dirasai walaupun sy tdk prnh mengenali beliau.. kak baya bertuah kerana telah dipertemukan jodoh yg begitu indah.. dunia cuma 1 bayangan.. kehadiran arwah merupakan 1 alamat bahawa kak dan beliau merupakan salah 1 pengantin yg akan mendiami mahligai2 di syurga kelak.... Amin... =)

    ReplyDelete
  2. baya, u totally right...as you are my dear....:)

    ReplyDelete
  3. awk mmg sorang insan yg tabah baya,,,mmpu meluahkan rasa di blog...mm,,sya mmg gemar m'ikuti blog JAY..mmg berinformasi,kritikan membina...ada kebenarannya,,,pengalaman'n yang dititipkan menyeronakan...setiap kali buka lptop msti blog mawar n nafastari sye jenguk...bnyak maklumat yg dapat...dia benar2 terer bab pnulisan...cara dia garap mmg rasa keinginan untuk mmbaca selanjutnya..tu saya xpnah miss,,hinggal saat akhir dia..sye tttgu kisah bru...tp Allah lebih mengetahui..arap2 pas ni Baya plak teruskan penulisannya..hEEe..

    ReplyDelete
  4. Betul tu...sy mula baca blog arwah bila dpt khabar kematian Nafastari. Kebetulan aje bila kawan2 ade ckp nak tau berita lanjut tntg kemalangan arwah boleh tgk tv..tp saya x sempat tgk tv jadi google nama Ahmad Fadzil and ade link blog arwah.. Tak pernah kenal dia and baca tulisan dia sebelum tu...tp trus je minat pada tulisan arwah lepas tu...and skang jadi pulak pengikut Baya =)

    ReplyDelete
  5. saya mengenali anda sekeluarga melalui blog juga. ingat lagi pada oktober 2009, saya tercari2 akan maklumat berkenaan dengan kehidupan di islamabad. terjumpa blog tersebut, terus berhubung melalui chatbox. terima kasih ya.

    ReplyDelete
  6. Salam Takziah buat puan & keluarga..semoga tabah menghadapi dugaan dariNya..

    ReplyDelete
  7. Teruskan perjuangannya, menulis bukan kerna nama

    ReplyDelete
  8. awak..saya baru selesai baca blog arwah...rasa semacam ada sesuatu yang sentap hati saya bila mana saya sedar habis sudah semua isi blog tu saya baca...terasa sangat2 kehilangan arwah..alangkah baiknya kalau ada lagi insan yang boleh menulis sesuatu yang ikhlas melalui hati mereka..bukan sesuatu yang direka2....semoga arwah berada di kalangan mereka yang beriman...amin...

    -IRMA-

    ReplyDelete
  9. 'setiap kali selepas baca blog aku, komen la, tinggal nama. baru aku tahu mung bace blog aku.." pesanan penulis

    ReplyDelete

Selamat Hari Raya 2023