Gara-gara aerobik

Disebabkan aku rasa aku ni asyik duduk saja je, duk main internet memanjang, jadinya aku rasa aku perlukan sesuatu yang baru..

Bila aku ternampak CD aerobik di kedai, aku terus membelinya tanpa berfikir 2 kali. hehee... ada la juga aktiviti baru.. dan kononnya hasrat nak kurus plus nak exercise la kan setiap pagi...

Jadinya, di suatu pagi tu aku bersemangat bangun awal dan pasang CD aerobik tu.. sedang aku asyik buat aerobik, tiba2 si Embun gelak.. suka benar dia.. huhu.. terasa mcm anak aku gelakkan aku jek.. hehe.. yg penting semangat aerobik aku makin berkobar bila si kecik ni kasi support kat ummi dia.. hee.. thank you sayangku Embun.. nanti awak dah besar, kita aerobik sama2 ye!

Keesokkan harinya kaki aku lenguh2 dan sakit.. isk, ni semua gara2 buat aerobik! hahaa.. maklumla dah lama tak exercise... macam ni la jadinya.. huhu...

"amalkan cara hidup sihat"

Comments

  1. hari tu saya ada try bersenam robik jugak di rumah. tak sampai 40 minit, peluh macam nak bah rumah.

    haha. tu sekali je la saya try.

    ReplyDelete
  2. kt mn u bli cd aerobik??sy dh lama nk cari...tq!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Wish list 2013 - part ii

Moon sand DIY

Ceritera Mawar :Busy umi, busy year, Hello 2017.. its already April!