Tibe-tibe je

Tak sangka kejap je masa berlalu... hampir setahun dua bulan aku jadik housewife.. dan sudah sembilan bulan aku jadi ummi.. dan dua tahun sebulan aku jadi isteri..

Aku rindu zaman belajar kat universiti dulu..
Aku rindu zaman single mingle dulu... wahaha...
Aku rindu nak lepak2 dengan kawan2 macam dulu2...
Aku rindu nak ulang alik uia ke shah alam naik LRT dan komuter...
Aku rindu zaman SMS dengan laki aku...
Aku rindu nak pakai baju sekolah dan pergi sekolah naik basikal..
Aku rindu nak jadik adik bongsu kepada abang dan kakak aku..
Aku rindu nak gaduh2 kemas bilik dengan kakak aku...
Aku rindu nak berdua2 dengan laki aku macam dulu2... sekarang dah bertiga! hehe..
Aku rindu program2 bersama kawan2
Aku rindu nak makan makanan mama aku masak

Tibe2 je! ;p

Comments

Popular posts from this blog

Wish list 2013 - part ii

Moon sand DIY

Ceritera Mawar :Busy umi, busy year, Hello 2017.. its already April!