Kembar seiras

sape suka tgk UPIN DAN IPIN?
Embun suka sangat dengan upin upin...
Sebelum tidur mesti dia nak Upin....
Kadang ummi dia main laptop ni pun dia sibuk dan Upin!
Sebenarnya ummi dia pun suka tgk upin ipin...
banyak value dalam citer ni..
lagi plak, sedih, diorang anak yatim piatu..
sedih tgk cerita kisah 'hari ibu'
diorang nak sambut hari ibu, lepas tu kak ros dia bawak pergi kubur,
diorang bersihkan kubur dan sedekahkan al-fatihah sebagai hadiah hari ibu

Embun dan Kekwa masih lagi beruntung sebab ada ummi!
:)

Upin dan Ipin ni kembar seiras,
macam ayah Embun dan Kekwa.
Tak percaya?
Tengoklah gambar kat bawah ni


Tekalah mana satu ayah mereka?
hihi.. Embun sendiri dapat bezakan..
mana ayah dan mana Pokpi dia..


Comments

  1. rasanya baju putih kot sebab pandangan mata dia hahah..cam kat situ jelaa..suke sgt tgk kembo tauuu nak dpt anak kembo xmungkin la kot huhu..tp suami selalu nk kan ank kembo..
    psst:tu kalo tgk Pokpi mst teringat kt arwah gak kan iskhh..

    ReplyDelete
  2. ooo kembar... dptla anak2 tumpang bermanja...

    ReplyDelete
  3. lepas arwah meninggal baru la dapt beza mana pa mana pi...kalu dulu tak nampak lansung bezanya...

    pa - baju putih kan

    ReplyDelete
  4. Seiras sangat2..kan? tak boleh beza..tp rasanya yg baju putih tu la..sebab mata kot..sama ja ngn Embun...anak ayah sungguh..embun,akak,mesti tringat sangat dekat ayah bila tgok kembar..sabar ya akak,semua ni ada hikmah disebaliknya... bila saya baca blog akak,bnyak sangat yg bg saya pk..terutamanya,bekalan kita di Sana nanti...

    ReplyDelete
  5. ..jay bju putih kan...mmg iras...tp klu tgk tang muka tu ada lain skit..skit je la...moga dia aman disana..amin..

    ReplyDelete
  6. ahmad yg baju putih kan cara mereka senyum berbeza pi mesti sedih jg tgk gmbar nie

    ReplyDelete
  7. kembar hehehe..yang berbaju putih barangkali ;)

    ReplyDelete
  8. Yang putih bersih itulah sahabat saya Wan Ahmad Fadzil, saya pasti tidak silap :)

    syed aljufri

    ReplyDelete
  9. Allah..
    kak mawar,sebelah kanan tu suaminya kak siti zaharah kan..

    keciknya dunia,saya duduk menumpang di rumah kak siti dekat teluk intan...

    keciknya dunia........ :)

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. Allah..
    kak mawar,sebelah kanan tu suaminya kak siti zaharah kan..

    keciknya dunia,saya duduk menumpang di rumah kak siti dekat teluk intan...

    keciknya dunia........ :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Wish list 2013 - part ii

Moon sand DIY

Ceritera Mawar :Busy umi, busy year, Hello 2017.. its already April!