Lulus LAGI !

Alhamdulillah...

Setelah berkali2 amik lesen L... kali ketiga ni pun masih lulus... seperti yang saya ceritakan di entri sebelum ini, - kayuh pelan-pelan
(mintak dijauhkan sikap riak dalam diri.. nauzubillah...)

syukur, syukur, syukur!!

dan moga2 kali ni dapat meneruskan sampai BOLEH MEMANDU...
demi Embun dan Kekwa...
ummi akan terus berjuang! Aja2 fighting! :)
nanti boleh ummi bawa kamu berdua jalan2, pergi sekolah...
boleh bawa tok mama skali.. yay.. takde la tok mama yg bawak ummi lagi...
(sangat malu dgn diri sendiri sbb kadang mama sy yg drive, sy duk tepi)

mesti boleh.,.. mesti boleh.. mesti boleh....
Allah, tolonglah saya.... saya mahu berdikari dan harus berdikari...........




Comments

  1. InsyaAllah akak doakan mawar berjaya memandu..... Allah tahu mawar perlu memandu demi masa depan

    ReplyDelete
  2. tahniah...beranikan diri, lawan perasaan takut tu..insyaAllah, lepas ni berdesuppp le tu hehehe

    ReplyDelete
  3. mabruk...doa saya dan sahabat-sahabat lain..moga sahabat kami ini di permudahkan dalam segala urusan..insyaAllah..niat yg baik..insyaAllah segalanya Allah akan permudahkan..:)

    ReplyDelete
  4. tahniah ukhti.. semoga terus berdiri demi anak2.. moga ukhti dan keluarga berada d bwh rahmat-Nya dlm meniti liku2 khidupan.. :)

    ReplyDelete
  5. tahniah my sis..u can do it! May Allah bless us always..Kim salam peluk cium kat embun dan kekwa ye..hehe..so cute both of them. u all have a great strong mother.

    ReplyDelete
  6. All the best for the ujian!! :)

    ReplyDelete
  7. chaiyok chaiyok... Mawar

    ReplyDelete
  8. Congrats Baya! U did it again...chaiyok2!..hehehe, dont worry Baya sure boleh buat..I have faith in you.Jangan takut2..Believe in yourself, you are capable to do anything that you want as long you have faith and confidence in yourself (with Allah's bless)..Insya'Allah..Kami semua akan mendoakan Baya berjaya..Amiin.. - Azma-

    ReplyDelete
  9. ALHAMDULILLAH..u go girl!! =)

    ReplyDelete
  10. x pe mawar, insyallah mawar akn brjaya jgk drve sndri...sy dlu pn mcm mawar jgk, xdak lesen & asyik brgntung pd suami n kwn2 je...tp skrg alhamdlh, sy da dpt lesen (2x test dgn jpj tau, hehee) & skrg pegi mn2 pn sy akn drve sndri...

    ReplyDelete
  11. Usaha sampai berjaya Mawar. Kalau gagal, jangan mudah putus asa, teruskan lagi. Semoga urusan kamu dipermudahkan.

    ReplyDelete
  12. Tahniah mawar...dulu sy pun takut tp bila dah boleh alhamdulillah boleh memandu pulang ke kampung d johor. Insyaallah...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Wish list 2013 - part ii

Moon sand DIY

32 weeks 3 days