Info Terkini

Mawar kini sedang belajar kereta dan sedang menunggu panggilan temuduga dan juga keputusan temuduga,,

Tadi baru pertama kali berjumpa dengan cikgu driving.. Dia seorang lelaki cina yang mungkin sebaya ayah saya.. Tadi latihan selama 2 jam telah dijalankan  (belajar bukit dan 3 penjuru)
dan saya rasa sedikit yakin untuk memandu dan rasa seronok mahu ke kelas seterusnya...
latihan memandu diadakan hari isnin dan rabu...

temuduga telah dijalankan pada Khamis lepas... di Tingkat 57. di sebuah syarikat yang mempunyai bangunan sebanyak 80 lebih tingkat....keputusannya belum tahu lagi, kalau ada rezeki, saya akan ditemuduga lagi untuk peringkat 2 pula.. harap2nya dapatla.. kalau tak dapat.... hm, mungkin saya harus mencari dan mencari dan mencuba dan terus mencuba yang lain pula....

Mawar kena kuat, tak boleh mengaku kalah!
Chaiyok!

Sekian, info terkini,,
Jumpa lagi di lain entri..

:)

*kalau nafastari baca ni, mesti kena komen ayatku yang tunggang langgang macam k**i**.. wakakaka... nafastari, saya rindu awak!

Comments

  1. Good luck mawar..musti buleh punye...

    ReplyDelete
  2. semoga berjaya...
    setiap singgah di sini pasti ada rasa terharu...terutama pada ayat terakhir itu..
    semoga tabah :)

    ReplyDelete
  3. kak mawar pasti boleh punya...insyaallah...doa2 banyak...kalau memang dah rezeki akak pasti dapt tawrn keje tu...apa pun selmat belajr memandu...seronk bila dah dapt bawak kat jalan raya...hehehe...

    ReplyDelete
  4. biiznillah... sme2 berdoa.. :)

    btw, xpe gaya tulisan mcm tu, dats urself.. jnji semua paham.. >.<

    ReplyDelete
  5. Semoga dipermudahkan urusan Puan Mawar.

    ReplyDelete
  6. puan mawar harap tabah ;) .boleh tukar k*l***g. takut2 kaum terasa lak..huhu

    ReplyDelete
  7. Mawar, saya puji nafastari sebab cara penulisannya memang sederhana tetapi menarik kita untuk terus baca dan baca isu yang dibawa. Dengan nahu bahasa yang tidak boleh dipertikaikan saya nampak kesederhanaan tetapi tegas serta keinginan2 yang tinggi dalam memajukan diri melalui penulisannya.
    mawar adalah mawar...penulisan yang dibawa adalah sesuai dengan jiwa mawar dan saya suka mengikutinya.
    Kesimpulannya kita mahu menjadi sempurna seperti orang lain tetapi orang lain mahu menjadi seperti kita...:)
    Sekadar pendapat peribadi.

    ReplyDelete
  8. Salam mawar..sy di tingkat 62.. moga ade rezki jumpe mawar nnt.. Gudluck :-)

    ReplyDelete
  9. Assalam, Mawar. FYI: sy selalu mmbaca tulisan2 di blogs Mawar, terharu sgt, sy pun dah kehilangan suami 5thn lepas...apa yg mawar lalui byk persamaan dgn sy...kekasih trcinta sy pergi belum smpat menamatkn pengajian Phd..akibat cancer. Meninggalkn sy dn 3org anak,YESS life must be go on..after 6month dia meninggalkn sy..alhmdulillah Allah bg kekuatan, sy pun tak berkerja masa tu..alhmdulillah skrg rezeki sy dan anak2 senntiasa ada. InsyaAllah Mawar kita diantara org2 yg trpilih..Ameen

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Wish list 2013 - part ii

Moon sand DIY

tips untuk gembira buat yang tiada pasangan. ewah!