Eksklusif bertudung

cekak pinggang si Embun ni.. amboi.. amboi...

Kekwa.... wangi! (gambar gegar, wawa tak duk diam.. hihi)

Kakak, best kan pakai tudung? hihi....

KEKWA lagi... tomei tak saya? ;p

penghibur hati saya... sayang Embun dan Kekwa...

Comments

  1. budak2 baya ni mmg suka sgt ngan tudung :-) sama ngan si kenit akak kat umah tu..pantang nampak tudung mesti mintak pakaikan

    ReplyDelete
  2. salam..muka embun iras muka arwah..pengubat rindu buat kak mawar

    ReplyDelete
  3. super comel!! baby girl saya tua sedikit dari embun..tapi x nak bila saya pakaikan tudung..penat ajar..agaknya dia memang tak suka ada benda atas kepala dia..sepit n hairband pun xmo...hu hu

    ReplyDelete
  4. Dedua tomey... si anak dara Mawar ni. =)

    ReplyDelete
  5. ala2 comel betul anak dara 2 orang nih...

    ReplyDelete
  6. alahai comelnye anak2 akak ;) hihi
    smoga jd ank solehah taw pd ibu kamu ;)

    ReplyDelete
  7. eeeeei. geramnya tgk budak comel 2 org ni. teringt anak buah. hehehe

    ReplyDelete
  8. macam rasa dekat sgt dengan embun n kekwa..tetiba rasa sayang pada mereka menerjah kat hati ni.....tabahlah wahai sayangku......moga menjadi anak yang soleh....taat kepada orang tua...ibu disini amat simpati dengan nasib kamu berdua...

    salam sayang....

    ReplyDelete
  9. comel sangat embun dan kekwa. terus rasa sayanggg sangat pada diorang. sebak dada saya. semoga embun dan kekwa membesar dgn baik dan jadi anak yang mendengar kata. sayang selalu......

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Wish list 2013 - part ii

Moon sand DIY

Ceritera Mawar :Busy umi, busy year, Hello 2017.. its already April!